مامانا یه سوال هزینه سونو ان تی چنده

۱۶ پاسخ

۲۵۴۰ شد

برا من شد چهارمیلیون و نهصد و پنجاه

من جایی که میخاستم برم سونو نوبت گرفتم گفتن دوملیون سیصد

فکر کنم سونو ۱۲۰۰ و آزمایش ۱۱۰۰ بود

مال ما ازاد 1590.ازمایش 1490

من سونو 2تومن شد آزمایش 1و100

ان تی بدون طول سرویکس 900
ان تی با طول سرویکس 1100
آزاد. تو اصفهان

سونو تنها 1800

من ازاد ۲۷۰۰ دادم سونو رو تو مطب دکترم

بگم این دولت خراب بشه ۱۹۰۰ذادم جا آزمایش

من دیروز رفتم۱میلیون ازاد

منم آزاد بود رفتم گفتن بیمه قبول نمیکنن۱۲۰۰

۱۵۰۰سونو۱۰۸۰آزمایشش

کلا ازاده
من اصفهان پرسیدم ۱۴۰۰

آزاد من رفتم 1400

چندهفته هستی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هامین♥🐥 مامان هامین♥🐥 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری