هزینه آنومالی چنده؟

۱۴ پاسخ

1800 بدون سرویکس

دکتر خفری شیراز ۳ تومن واژینال ۸۰۰

ان تی من همون براتی رفتم ۷۰۰گرفت من کل سونو هاموالانم وپسرموقبلا براتی رفتم خیلیا راضی نیستم ولی من خیلی راضی هستم دقیق هم هس

سلطانی ۲و۷۰۰گف نرفتم

۲۶۰۰ دادم

شهر به شهر متفاوته برا من آنومالی و سونو واژینال ۱۱۰۰شد

من ۳۱۰۰ دادم

۱۵۵۰

وای چقد گرون بوده😵‍💫

بدون بیمه قبل عید انجام دادم ۳ تومن

۱۵۰۰بدون بیمه

۱۳۶۰بودش ولی شاید بعد عید هزینه ها رفته بالا

بدون بیمه 1800

۱۷۰۰ تازه انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۷ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی