دوستان هزینه انومالی چنده ؟

۱۰ پاسخ

بود۲۸۰۰

8تومن با سرویکس

من دیروز گرفتم ۲۷۰۰

۳۸۰۰واسه من شد۱۱/۲۷

هر شهری متفاوته ما اینجا2600

۷۲۰۰ شد سونو سه بعدی بود

من 8تومن

من ۲۵۰۰تومطب انجام دادن

من ۱۲ اسفند بیمارستان نیکان اقدسیه ۵۹۰۰ دادم

من ۲۰ روز پیش رفتم ۲۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۰ ماهگی
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد