دوستان هزینه انومالی چنده.

۵ پاسخ

۱۱۰۰ هس با تامین

من انومالی ۱۸ هفته و سونو هدفمند بود دادم ۳ تومن گرفت

سنو انومالی و اکو قلب جنین ۳ تومن شد..مطب رفتم ازاد بود
ازمایشش رو هم دادم ۹۰۰

فک کنم انومالی حدود ۱تومن باشه تنها

با سنو داپلر از من شد ۲۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی