هزینه انومالی چنده ؟

۱۰ پاسخ

من 1900 شد

برای من ۲۳۰۰

من دوشنبه هفته گذشته رفتم ۳۹۵۰

آزاد۱۶۰۰

برا من ۱۴۰۰ شده بود ازاد

۲ میلیون

من آنومالی ۲ و ۶۰۰ که دکترم گفته بود
سنو واژینال و داپلر بارداری هم انجام بدم اینا شدن ۹۰۰
۲ و ۶۰۰ هم اکو ، جمعا ۶ و ۱۰۰ دادم
با بیمه قرارداد نداشت فاکتور گرفتم بردم گرفتم

امروز رفتم
۱۶۹۰

با بیمه 1580 بدون بیمه صدتومن گرونتر بود

از من ۱۷۰۰ گرفت دیروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۰ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۵ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی