من ۲۵۰۰ دادم
من دیروز رفتم سونو ۱۵۰۰
ازمایش۱۷۰۰ اینا فک کنم
یک و هفتصد
من ۴.۲۵۰ دادم ازمایشش دویست و خورده ای بود
یکی گفت ۱۷۰۰
یکی گفت ۲۵۰۰
من ۲۶۰۰دادم
فقط سونو آنومالی ۱۶۱۰ بدون بیمه.
آزمایش غربالگری دوم واسه من نوشت ۲۶۸۰
۳ خون ۳ سونو
من ۱۸۰۰ دادم
من یکو نیم دادم ولی آزمایش خونش ۳ ملیون بود
من دیروز رفتم ۴ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.