۶ پاسخ

ازاده غربالگری بابیمه نیس

سونو ۲۵۰۰
ازادم هس

انومالی۱و۷۰۰دادم ازمایشش۳و۸۷۵

ازمایش ۴ تومن تقریبا سونو ۴۸۰۰

بیمه اکثرا قبول نمیکنه

هر دو میشه
هر شهر فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری