سونو انومالی ازاده یا بیمه؟

۱۲ پاسخ

من با بیمه سلامت

با بيمه هفته پيش شد ٢/٦٠٠

بخش ناچیزی از هزینه رو بیمه میده!!
واسه من هم ان تی و هم انومالی
با بیمه ثبت شد !

۱۰۰تومن نهایت فرقشه بابیمه

با بیمه

آزاد

برا من با بیمه زد هم انتی هم انومالی

من بابیمه زد ۱۴۵۰

اگ بیمه داری ک میشه

ازاد هس

نمیدانم برا من آزاد زد

آزاد

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان متین👩‍❤️‍👨 مامان متین👩‍❤️‍👨 هفته سی‌وهفتم بارداری