آجی های گلم آنومالی آزاده یا بیمه قبول می‌کنه ؟
من بیمه معلم دارم

۹ پاسخ

اکانت جدیدم

سونو که بیمه تعلق میگیره
آزمایشش بعضی هاش آزاده

برا ما قبول نکرد ، پولشو دادیم تکمیلی بعدن بهمون داد

من آزاد رفتم ۲۸۰۰ بیمه هم داشتم قبول نکرد

از من گفت ۱۲۸۰با بیمه تامین

در کل آزاد هست ولی بیمه تکمیلی داشته باشی میده

من هنوز نرفتم

من ۱۹۰۰ دادم انومالی آزاد ۲۲۰۰ میشد

من با بیمه رفتم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷Avin🩷 مامان 🩷Avin🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری