سلام مامانا کسی اینجا آمپول رگام زده بخاطر گروه خونی ؟

۶ پاسخ

منم باید بزنم اولین بارداریمم زدم

عزیزم من چون خونریزی داشتم یدونش زود زدم یدونشم 7ماه میزنم درد نداره فقط یکم سخت پیدا میشه و گرونه

من زدم ۸هفته ای برای اینکه لکه بینی داشتم

برا چیه ؟؟من نزدم

بله عزیزم من زدم

باید میزدم پشت دل انداختم نزدم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد