سلام کسی هست آمپول رگام زده باشه؟ درد داره؟

۲ پاسخ

من موقع بارداری قبلی زدم
اولی ک زدم درد داشت ولی بعد که زایمان کردم زدن مشکلی نداشتم🤣🤣
کلا ولی درد انچنانی نداره

من زدم سری قبلی خوده ماده آمپول درد نداره هرچی سوزنش درد داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیستم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری