سلام خانوما کسی اینجا آمپول ریه زده وباید چند هفته بزنیم

۳ پاسخ

تقریبا ۲۸ ب بعد مینویسن ولی اگه کسی شرایط حاد باشه چندهفته زودترم ممکنه بزنن

برا من دیشب 3تا زدم

ب من گفتن هفته ۳۰ /۳۱

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد