بچها باید چند هفته امپول تشکیل ریه بزنیم ؟

۴ پاسخ

برامن 26 داد زدم

خواهرم ت هفته 34 زد
و 36هفته سزارین شد

۳۰به بلا

من بارداری قبلی ۳۲ هفته زدم
چون انقباض داشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وسوم بارداری