۱۱ پاسخ

دکترم به من گفت تقریبا 28 هفته یا 27

۳۲هفته میزنم

چرا آمپول ریه واسه بچه بخاطر چی؟

من سرکلاژ شدم اول دکتر گفت لازم نبست ولی تو ۳۴هفته بخاطر انقباض بستری شدم و بهم امپول ریه زدن ولی تو ۳۹هفته زاییدم😁

اینم همونطوری میخوام بزنم

من ۳۲ هفته میخوام بزنم

ربطی بهم ندارن ک

من ۲۷ هفته و ۴ روز سه عدد
۲۷ و ۵ روز سه عدد

ربطی به سرکلاژ ندارع من واسه پسر اولیم زدم

فقط برای سرکلاژیا نیست، از ۲۸ هفته میزنن

من سرکلاژ نکردم ولی تجربه زایمان زودرس داشتم دکترم گف از ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری