۷ پاسخ

مادر منفی باشه پدر مثبت باید بزنن تو ۲۸ هفته وگرنه مشکل خونی پیدا میکنه بچع

باید بزنی اگه نزنی سقط میشه

اگه خودت منفی باشی باید بزنی ک نیسی جنسیت بچه چیه

منم باید بزنم

گلم اگه مثبت ومنفي باشید الأن كه بارداري يه نوع موادي منتشر ميشه توي بدن كه باعث ميشه در بارداري بعدي اگه جنين خونش مثل خون پدرش باشه سقط ميشه

مادری ک گروه خونیش منفی باشه و همسرش مثبت باید بزنه حتما چون ممکنه گروه خونی بچه مثبت باشه و سیستم ایمنی بدن مادر بچه رو دشمن تشخیص میده سعی میکنه دفعش کنه
یا خدایی نکرده اگه خون بچه وارد خون مادر بشه خطرناکه

گروه خونی تو و شوهرت مثبت منفی باشه باید بزنی نزنی ی اتفاقی یا برا تو میفته یا بچه

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۰ ماهگی
مامان یاسان مامان یاسان ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد