سلام آمپول رگام رو نزنیم چی میشه؟

۴ پاسخ

وای تورو خداااا بزن
من امروز زدم

ممکنه بارداری های بعدیت سقط کنی چون اون ناسازگاری خونی تو خونت میمونه

برای بارداری بعدی به مشکل میخوری ... خیلی واجبه که بزنی

زایمان به مشکل میخور شاید گروه خونی بچه ویژه دیگه باشه با خون تو مخلوط میشه خطر داره من دوبار زدم این باداریم باید بزنم بعد زایمان بیمارستان بهت میزنه

سوال های مرتبط

مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری