دوستان آمپول رگام رو برا چی میزنم ؟

۵ پاسخ

من خودم مثبت هستم همسرم منفی باید بزنم؟

منم باید بزنم خودم مثبت شوهرم منفی .بخاطراون تو حاملکی میزنن .حتی زایمان کردی تو بیمارستانم بهت میزنن برای بچه بعدی انشالا

من دوهفته دیگه باید بزنم

گروه خونی خودت اگر منفی باشه و همسرت مثبت باشه میزنن چون ممکنه بخاطر گروه خونی خدایی نکرده خون جنین اگر قاطی خون مادر بشه خیلی خطر ناکه باعث مرگ مادر میشه

اگه گروه خونی ت منفی باشه نیازه بزنی مثبت نه

سوال های مرتبط

مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری