خانما امپول رگام برا چیع؟

۶ پاسخ

وقتی گروه خونی مادر و پدر به هم نمیخوره مادر منفی و پدر مثبت امپول روگام رو میدن که بدن جنین رو عامل نا شناخته ندونه و و حذفش نکنه توی هفته ۲۸ بهترین زمان تزریقشه، و بعد از زایمان اگر گروه خونی بچه و مادر هم همینجوری باشه مادر منفی و نوزاد مثبت توی بیمارستان دوباره تزریق میکنن روگام رو که جنین های بعدی دوچار مشکل نشن

منم گرفتم سوزن روگام انشاالله بعد پنچ روزمیزنمش عزیزم

گروه خونی تو منفی باشه برا همسرت مثبت تزریق میشه

چون خون زن وشوهر به هم نمیخورن. و زدنش هم از نون شب واجب تره عزیزم
شما گروه خونی منفی هستین شوهرتون مثبت درسته

اگ گروه خونی تو ک همصرت یکی باشه آمپول روگام میزنن هفته ۲۷ یا ۲۸

برای اینکه بچه های بعدی سقط نشن

سوال های مرتبط

مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری