خانما آمپول رگام چجوریه تزریق اش
مثله آمپول معمولیه؟کسی میدونه؟

۵ پاسخ

مقدارش خیلی کمه و به بازو و باسن هر دو مدل می شه زد
تو خونه می زنی مثل آمپول معمولی به باسن بزن از عضلانی راحت تره دردش هم کمتره

درمانگاه عضلانی تزریق میکنن فقط یکم درد داره

سلام منم باید ۲۸هفته بزنن
پرسیدم گفتن مثل آمپول عادیه هم ب بازو میزنن هم پا
فقط فک کنم گرونه یکم

من خودم تو خونه عضلانی تزریق کردم

حتما برو درمانگاه تزریق کن خودت تزریق نکنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد