مقدارش خیلی کمه و به بازو و باسن هر دو مدل می شه زد
تو خونه می زنی مثل آمپول معمولی به باسن بزن از عضلانی راحت تره دردش هم کمتره
درمانگاه عضلانی تزریق میکنن فقط یکم درد داره
سلام منم باید ۲۸هفته بزنن
پرسیدم گفتن مثل آمپول عادیه هم ب بازو میزنن هم پا
فقط فک کنم گرونه یکم
من خودم تو خونه عضلانی تزریق کردم
حتما برو درمانگاه تزریق کن خودت تزریق نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.