خانما چند هفته آمپول رگام میزنن

۳ پاسخ

من امروز زدم دیر شد ولی بهتر از نزدنش بود

من ۲۸ هفته زدم

از هفته ۲۸به بعد فک کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری