مامانا آمپول رگام چیه ؟؟تو هفته پایین چرا میزنن؟!

۷ پاسخ

۷ ماهگی‌میزنن عزیزم ۲۸ هفته و اینا برای گروه خونیه که کم خونی نگیری مال وقتیه که گروه خونی خودت و شوهرت مثل هم نیست بعد زایمان هم یکی بهت میزنن که برای بچه بعدت مشکلی ایجاد نشه و کم خونی نگیره من خودم زدم

من چون تو حاملگیم خونریزی دارم یکی هفته های پایین میزنم مثلن اینببارم یکی ۷هفتگی زدم...یکی ام قراره هفت ماهگی بزنم ...دکترم گفت چون لکبینی و خونریزی داری واسه بچه خطر داره باید اول حاملگی ام یکی بزنی رگام

واسه گروه خونی منفی مادر
منم سری قبل زدم
این سریم باید بزنم🥴🥴

برا کسایی ک گروه خونی منفی دارن
تو هفته ۲۸ باید زده شه

وقتی همسر یا خودت منفی و مثبت باشید باید ۲۸هفته تزریق کرد اگه هر جفتتون تو گروه خونی مثبت باشید نیاز نیس یا هر جفتتون گروه خونی منفی باشید بازم نیاز نیس تازه بعد زایمان هم باید تزریق کرد برای جلو گیری از انتی بادی ساختن ممکنه گروه خونی جنین مخالف گروه خونی خودت باشه

خانومایی که گروه خونی منفی دارن و گروه خون همسرشون مثبت باشه هفته ۲۸ باید آمپول رگام بزنن من سردخترم زدم الانم باید تزریق کنم چندهفته دیگه

برای کسایی که گروه خونیشون منفی هست یا شوهرشون میزنن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری