امپول رگام تو بازو میزنن یا پا؟

۶ پاسخ

تو باسن برا من زدن دردم نداره ی کوچولو میسوزه موقع وارد شدن مواد داخل آمپول فقط همین

برا منو باسن زدن ولی شنیدم بازوم میزنن

برا من به بازوم زد

عضلانیه به باسن زدن برای من

ب باسن میزنن

برای چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی