امپول رگام درچه صورت میزنن

۸ پاسخ

سلام کی بایدبزنیم بعددکترمیده یانه من خودم مثبت هستم آقام منفی

عزیزم آمپول رگام برا کسی هست که گروه خونه مادر با بچه یکی نیست و بدن مادر فکر می کنه این یک ویروس به جفت و جنین حمله می کنه و جنین مقاومت می کنه و باعث از بین رفتن یکی می شه برا همین این آمپول می دن که بدن گلبول های سفید تا آخر بارداری کاری به جنین نداشته باشن

گروه خونی من منفیه مال شوهرم مثبت سه هفته دیگه باید بزنم

گروه خونی شما و همسرتون که مثبت و منفی باشه باید رگام بزنین که بدنتون با بچه و خون مخالفش سازگار بشه و لختگی اینا پیش نیاد.من تو بارداری اول بعد زاسمان و الان که بارداری دوممه زدم یدونم بعد زایمان دارم

گروه خونی مادر منفی باشه

گروه خونی خودت منفی و همسرت مثبت باشه

گروه خونی مادر فک‌کنم منفی باشه

چی هست

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد