مامانا امپول رگام چیه برای چی میزنن

۵ پاسخ

اگه مادر منفی باشه شوهرش مثبت میزنن

اگه گروه خونی مادر منفی باشه و پدر مثبت آمپول رگام رو تو هفته ۲۸میزنن که در بارداری بعدی اختلالی در خون مادر و آسیب به جنین پیش نیاد

اگر گروه خون مادر منفی و پدر مثبت باشه
امپول رگام تو ۲۸هفته میزنن
بعدا هم بچه دنیا اومد اگر اونم مثبت بود
دوباره تو بیمارستان یه امپول رگام دیگه نوش جان میکنیم😐🥴اونا مثبتن ما باید امپول بخوریم

واسه گروه خونی منفی میزنن

من زدم خودم
اونایی ک گروه خونیشون با همسرشون فرق داره مثلا من A_بودم همسرم o+

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد