خانوما کیا امپول رگام زدن ؟؟ برای چیه؟؟

۳ پاسخ

مادرایی که گروه خونی ونفی دارن باید بزنن یکی هم بعد که بچه دنیا میاد اگر بچه مثبت بود و مادر منفی باید بزنن. اگر نزنن بچه سقط میشه یا بچه بعدی مشکل ذهنی داره

من زدم.....گروه خونیت منفیه بخاطر همین باید بزنی

من زدم
وقتی گروه خونی خودت منفی و شوهرت مثبت باشع یا برعکس باید حتما حتما تو ۷ماهگی دکتر برات بنویسه بزنی

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی