مامانا امپول رگام کیا زدن چند هفته؟

۳ پاسخ

امپول رگام چیه ؟

دیگه الان باید بزنی

باید 28 هفته بزنی و دکترت بگه کی بزنی ازمایش ازت میگیره شاید لازم به زدن نباشه برای همین باید با دکترت هماهنگ باشی

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی