۸ پاسخ

سلام عزیزم منم سفارش کیک تولد وشیرینی وانواع دسر و ژله ها رو دارم
پیکمون هم رایگان رایگان هست
هرجای مشهد باشین میفرستم براتون رایگان
خواستین درخدمتم
09906312641

سلام عزیزم من زدم دقیقا تو هفته 28بارداری
درد خاصی نداره ولی حتما تو هفته 28بزن

من ی دونه ۱۰ هفته زدم یکی دیگم باید بزنم.

من هر سه بچه مو زدم

برای منم نوشته هفته ۲۸ عضلانی بزنم

چی هست؟

توی تمام بارداریام زدم

من زدم دوبار👋

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری