سلام .کیا امپول رگام قراره بزنن یا زدن ؟چن هفته باید بزنیم؟؟

۱۱ پاسخ

بین ۲۸تا۳۲هفته
اگه گروه خونی خودت منفی و همسرت مثبت هست باید بزنی

۲۸ باید بزنیم

بیست و هشتم هفته

من دیروز زدم

من زدم ۳۱هفته

منم ۲۸ هفته میزنم

۲۸ هفته باید بزنی منم زدم

منم اخرای خرداد میزنم

من ۲۸ زدم

من قراره بزنم ۲۸ هفته

من ۲۴ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد