سلام خانما کیا سوزن رگام زدن چن هفته باید بزنیم

۹ پاسخ

منم باید بزنم 😭🥺

۲۸ تا ۳۲ هفتگی

28 هفته حتما بزن

ماه هفتم باید بزنین

از 28تا 32

این چ سوزنی هست تقویتیه چیه؟ من ک نزدم هرچی ک هست فقط کزاز زدم اونم دوره مدرسه ک میرفتم

قبلشم برام یه ازمایش نوشته دکترم برا همین گروه خونی

۲۸هفته

من نزدم هنوز ولی هفته ۲۸باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد