سلام خانما کیا رگام زدن هزینش چقدر

۱۴ پاسخ

با بیمه تامین اجتماعی گرفتم ۱۴۰‌تومن

من با سلامت ۱۸۰زدم

من با تامین اجتماعی گرفتم ۱۷۰ تومن

۱۷۰۰ زدم

بیمه روستایی. چند

با بیمه صد و خوردی

یک و پونصد آزاد هست
با بیمه ارتش برای ما شد 69تومن

من زدم ازاد 1و600 ولي با بيمه 86

با بیمه تامین اجتماعی ۲ روز پیش زدم ۱۳۹ تومن

با بیمه ۱۰۰ و خورده اییه

تا کی وقت داره باید بزنیم

فرق ندار ایرانی خارجی هرکدوم بزنیم

با بیمه ۳۰۰ خورده

زن داداشم امشب گرفته بود گفت ی تومن اینا شده

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیرمان 🩵هانا🩷 مامان هیرمان 🩵هانا🩷 ۱۱ ماهگی