نه اصلا هیچ عوارضی ندارا.دولتی ۲۰۰ تومن.ازاد ۲ میلیون
من زدم نه چراحالت بدشه بابیمه ۱۵۰ولی ازادش ۲ونیمه
با بیمه ۲۶۰ تومن
۲ هفته پیش زدم ازاد ۳ میلیون من با بیمه ۳۰۰ هزار تومن حالم بد نشد
نه البته این بارداری رو هنوز نزدم بارداری اولمم زدم الان با بیما انگار حوالی ۳۰۰ هست
حال بدی نداره ک
ازاد بالا ۱تومنه با بیمه زیر ۲۰۰ ۳۰۰
امپول رگام براچیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.