۷ پاسخ

نه اصلا هیچ عوارضی ندارا.دولتی ۲۰۰ تومن.ازاد ۲ میلیون

من زدم نه چراحالت بدشه بابیمه ۱۵۰ولی ازادش ۲ونیمه

با بیمه ۲۶۰ تومن

۲ هفته پیش زدم ازاد ۳ میلیون من با بیمه ۳۰۰ هزار تومن حالم بد نشد

نه البته این بارداری رو هنوز نزدم بارداری اولمم زدم الان با بیما انگار حوالی ۳۰۰ هست

حال بدی نداره ک
ازاد بالا ۱تومنه با بیمه زیر ۲۰۰ ۳۰۰

امپول رگام براچیه

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری