۵ پاسخ

اسم و شماره تماسک رو گرفتن تو یه دفتر ساده نوشتن برای همین نگرانم میگم نکنه کاراشون حساب و کتاب نداشته باشه

منکه گفتن باید بری سازمان غذا و دارو درخواست بدی منم رفتم قبل عید ۲۶ هفته بودم رفتم درخواست دادم اسمم رو نوشتن ولی هنوز تماس نگرفتن که برم برا آمپول نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم

شما آمپول رگام از کجا گرفتی؟؟

آمپول رگام برای چیه ؟؟؟

تا33هفته جا داره ولی هرچی زودتر بزنی بهتره....

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فواد مامان فواد هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد