بعد آمپول رگام باید چیکار کنیم چه سینوسی بریم

۳ پاسخ

بعدش کاری نمیخواد کنی
من ۳۰هفته سونو رفتم
برام ۳۵هفته هم سونو نوشته

سینوس بریم؟؟؟نفهمیدم منظورتو اما کار خاصی لازم نیست بکنی وقتی زدی

امپول رگام برا چیه؟

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد