سلام خانما آمپول رگام و در ۲۷ هفته اشکالی نداره بزنم؟

۹ پاسخ

۲۸تا ۳۲

۲۸ هفته ۲۹ هفته باید بزنی عزیزم نه زودتر

من 28 هفته زدم

همین حدود ها باید بزنیم دیگه

من 25 هفته زدم

دکتر ب منم گفت ۲۸ هفته

منم ۲۷هفته و ۴ روز زدم

دکتر به من گفت 28هفته

نه عزیزم خیلیم اشکال داره از ۲۸ تا ۳۰ هفته باید بزنی گلم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری