اگه آمپول رگام نزنم چی میشه?

۶ پاسخ

حتما بزن، تضاد rh خون تو با جنین خطر سقط داره

حتما بزنی جون بچه خطر میوفته به خاطر اختلال خونی و همو لیز رخ میده تو خون بچه به خاطر انتی بادی

رگام واسه چیه؟؟

ما یکی از فامیلامون نزده بود دور از جون بچه اش فلج و عقب مونده شده

چرا نزنی،خطرناکه واسه جنین ،اگ گروه خونیش مثبت شه ،بدنت بهش آسیب می‌رسونه حتی واسه بارداری‌های بعدی خطرناکه
من با بیمه سلامت ۳۸۰تومن شد

تو نت بزن مفصل توضیح میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان کله گردم مامان کله گردم ۸ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی