حتما بزن، تضاد rh خون تو با جنین خطر سقط داره
حتما بزنی جون بچه خطر میوفته به خاطر اختلال خونی و همو لیز رخ میده تو خون بچه به خاطر انتی بادی
رگام واسه چیه؟؟
ما یکی از فامیلامون نزده بود دور از جون بچه اش فلج و عقب مونده شده
چرا نزنی،خطرناکه واسه جنین ،اگ گروه خونیش مثبت شه ،بدنت بهش آسیب میرسونه حتی واسه بارداریهای بعدی خطرناکه
من با بیمه سلامت ۳۸۰تومن شد
تو نت بزن مفصل توضیح میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.