یشب امپول انوکساپارین نزنم چی میشه

۵ پاسخ

چیزی نمیشه.

صبح وشبشون کن

چی هست انوکسا؟

چی هست من نمیدونم ولی اگه دکترت گفته باید بزنی بزن خب

هیچی نمیشه من بار ها شد نزدم
حتی بخاطر خونریزی ۷۲ ساعت بار ها شد ک قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان فواد مامان فواد هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی