یروز امپول انوکساپارین نزنم اشکالی داره؟

۱۰ پاسخ

ن ولي بزني بهتره

برای چی میزنید

بزن تاواخر شب بزن
برو داروخونه بخر بزن

بله باید بزنی وقتی امپول میدن یعنی واجبتراز قرص هست

ن یروز اشکال نداره من واسه ازمایش سلفری ۱روز نزدم اما بعدا حتما بزن

ن بابا منم چندبار حوصلم نزاش

من ک هر شب میزنم

اها نمیدونم عزیزم

نه من بعضی وقتا یادم میره 😂😂

ای وی افی هستی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی