سلام
کسی امپول انوکساپارین میزنه؟

۴ پاسخ

اره منم میزنم

اره.

بله من

من ۲۶ هفته بودم واسه آنفولانزا تا یکماه میزدم

سوال های مرتبط

مامان ☆♡سوگند ♡☆ مامان ☆♡سوگند ♡☆ ۱۱ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی