آمپول انوکساپارین هم زدین؟؟

۸ پاسخ

خانما نگفتین هزینش چقدره که مبخرین؟؟؟

هزینش چقدره؟؟؟

من از هفته چهارم دارم میزنم دکترم احتمال داده هفته ۳۴ برام قطع کنه بازم تصمیم نهایی گذاشته برای بعد از سونو من برای خونرسانی به جنین میزنم

بعدازادمیخرین یاتودفترچه براتون ثبت میکنن ؟؟

بله من از هفته ۱۸دارم میزنم و ممکن تا بعد زایمان ادامه داشته باشه☹️

دکتربه من گفت تا۳۶هفته میزنی

بله از ۶ ماهگی هر روز میزنم تا ۱۰ روز بعد از زایمانم باید ادامه بدم 🫠

برای چی این آمپولو میزنن؟

سوال های مرتبط

مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری