نه عزیزم من ازاول بارداری استفاده میکنم اصلا لکه بینی نداشتم خداروشکر
علتش یه چیز دیگس پیگیر شو
مامانا هفته ۳۰ امم امپول انوکسا میزنم شکمم
تا میزنمم همون قسمت رو لگد میزنه نگرانم نکنه به جنین اسیب بزنه یا بره توی بدنش
اگه هماتوم داشتهباشی امکان لکه بینی هست
نه من از اول بارداری میزنم لکه بینی ندارم
نه نمیاره من از اول میزنم
اگه هماتوم داشته باشی احتمالش هست
بله ممکنه لکه بینی بیاره هفته های پایین من قطع کردم بخاطر لکه بینی
نه فکر کنم از زایمان زودرس جلوگیری میکنه
نه اصلا
من ک ندارم..از اول بارداری آمپول میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.