ب وقت آمپول🤧
بفرمایید انوکساپارین 💉🫴

تصویر
۱۷ پاسخ

خیلی ممنون شما بفرمایید ما خودمون هرشب میفرماییم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

لامذهب چقدر سوزنش ضخیم و گندست … خیلی اذیتم کرد روز‌اوله زدم

مرسی شما بفرمایید. من همین ۱۰ دقیقه پیش زدم 😂

شما هم انوکساپارین میزنین منم میرنم

نه هیچ نیست من این سوزن زدم الان یه دختر ب دنیا آوردم

من قبلن بچه ۷ ماه سقط شد دکتر برام نوشت تا بدنم خون رسانی بشه و بچه بمون

دوستت درد نکنه من هرشب میزنم😂

متنفرم ازش تمام بدنم کبوده

من تا امروز145 تا زدم

من تو بازو زدم از ماه اول تا دو هفته پیش هر شب میزدم تا پایان ۳
۶ هفته باید بزنی

دستت درد نکنه خودم دارم از اول بارداری تا آخری بارداری همراه😮‍💨😄

نوش خودم ساعت ۱۲ شب ۸ هزارشو دارم😑😂

ممنون یه هشتاد تایی تا الان صرف شده😂🤭

وای انقد
انقد زدم اینو
دیگه میبینمش دلم میخواد گریه کنم از دردش ک‌یادم میاد
چندییییییببن و چندتا زدم من انقد کبود و ورم کرده بود دیگ خونریزی میکرد وقتی میزدم🫠
شکر خدا الان دیگه نمیزنم

آخ از انوکساپارین که شکمم سفت شده هیچجا دیگه هم نمیتونم بزنم

سلام ببخشید انوکساپارینو کجا میزنی ،دور ناف یا بازو

عزیزم این آمپول برا چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان ☆♡سوگند ♡☆ مامان ☆♡سوگند ♡☆ ۱۱ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری