خانمای هم هفته شما امپول ریه زدین

۱۳ پاسخ

من نوبت دکترم 17دی هست تا اون موقع دیر نمیشه

نه قرار نیست همه بزنن،اگر احتمال زایمان زودرس باشه دکتر مینویسه

بله من هفته ۳۰ زدم

منم ۳۰ هفته زدم

برا همه نيست

اخه منم دکتر بهم نگفت. بزن یا نزن امروز رفتم بهداشت ماما بهم گفت باید بزنی

من 36هفته ام دیروز و امروز زدم

من نزدم هنوز دکترم نداده😑

آمپول ریه برا کیا میزنن؟

من زدم

خودمون باید تهیه کنیم یا دکتر مینویسه

من ۳۲ هفته زدم

من٣٠هفته زدم عزيزم

سوال های مرتبط

مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی