سلام هم هفته های من شما آمپول ریه زدین؟

۱۰ پاسخ

منم دیروز وامروز میزنم

من هفته٣٦ زدم

نه نزدم

من احتمال زایمان زودرس داشتم رفتم بیمارستان دو دوز بهم زدن
هفته ۲۹ بودم

منم نزدم اونایی که مشکوک به زایمان زودرسن بیشتر میزنن

برای همه لازمه؟

من توهفته ۲۷درد زایمان گرفتم‌بیمارستان بستری شدم‌بهم‌دو دوز زدن

واجبه برای همه؟؟؟

نه عزیز من نزدم.شما زدی؟

من هفته ی ۳۶ زدم

سوال های مرتبط

مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری