مامانا شما تو هفته چندم آمپول ریه زدین؟؟؟

۷ پاسخ

زایمان اولم اصلا نگفتن آمپول ریه چی هست ۲۹ هفته زاییدم این دفع ۳۶ هفته و ۴ روز قبل از اینکه برم تو اتاق عمل اول ی آمپول زدن باسنم گفتن برا ریه هست دیگه عمل شدم

من یه دوز ۳۳ هفته دو دوز هم دو روز قبل زایمان میزنم دکترم گفته بهترین وقته اثر گذاریش همون یه روز یا دو روز قبل زایمانه

30 هفته

من ۲۹هقته

من ۲۸ هفته
سه روز بیمارستان بستری شدم

حتما باید امپول ریه بزنن همه؟

۳۱هفته

سوال های مرتبط

مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی