خانوما کیا آمپول ریه زدن هفته چندم زدین چن تا زدین

۶ پاسخ

هفته ۲۷ شش تا

منم دکترم گفت زوده

هفته ۲۷ ۶ تا یه جا ۶ تا فرداش
هفته ۳۳ ۱۲ تا یه جا زدن تو بیمارستان 😐

دکترت گفت باید بزنی

من دو تا زدم

هفته سی ۶ تا سه تا یجا سه تام فرداش یجا

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی