۷ پاسخ

سلاااام
با من دوست میید

من بستری نشدم شیش تا بود تو دو روز زدم ❤

من بستری شدم و میگم اگ واقعا سختت میشه و ادم خیلی حساسی هسی حتما بشو ۳۲ هفته و ۲ روز

بستری نشدم ۲۹ هفته و ۶ تا زدم فقط قندم بالا رفت من

من ۳۳ هفته یه سانت باز شدم رفتم بستری شدم آمپول بتا و سولفات ردن تا ۳۸ هفته و ۵ روز زایمان کردم

من ۲۸هفته زدم
بستری نشدم شیش دونه بود س تا یه روژ زدم س تا روز بعد

بستری شدن لازم نیس

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری