سلاااام
با من دوست میید
من بستری نشدم شیش تا بود تو دو روز زدم ❤
من بستری شدم و میگم اگ واقعا سختت میشه و ادم خیلی حساسی هسی حتما بشو ۳۲ هفته و ۲ روز
بستری نشدم ۲۹ هفته و ۶ تا زدم فقط قندم بالا رفت من
من ۳۳ هفته یه سانت باز شدم رفتم بستری شدم آمپول بتا و سولفات ردن تا ۳۸ هفته و ۵ روز زایمان کردم
من ۲۸هفته زدم
بستری نشدم شیش دونه بود س تا یه روژ زدم س تا روز بعد
بستری شدن لازم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.