کیا امپول ریه زدین؟؟؟بستری شدین یا ن کلا بگیدددد

۶ پاسخ

ماها چکار‌کنیم برای آمپول ریه ترس داریم چطور دکتر قانع کنیم برامون بزنه اخه

آره عزیزم ۱۰ روز تو دستگاه بود ولی ریه هاش تشکیل شده بود فقط برای شیر خوردن نگه داشتن که ببیبن میتونه تحمل کنه وزنش ۱۹۹۰

من سر دخترم ۲۸ هفتگی زدم خودش تو مطب زد ۳۰ هفته به دنیا اومد دخترم

من طول سرویکسم کوتاه بود ۱۶ بود بیمارستان سه روز بستری شدم ک امپول تشکیل ریه برام زدن تو هفته ۳۲ هفته ام بودم

من دوز اول رفتم بیمارستان قندم وnstگرفتن بعد تزریق کردن
دوز دوم رو درمونگاه زدم

من دیروز زدم امروزهم میرم انشاءالله ۶تا آمپول هست

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی