خانما کیا امپول ریه زدن؟چند هفته زدین؟بستری شدین؟

۵ پاسخ

من سرکلاژم دو شب بستری شدم هم سرم سولفات زدن بهم هم امپول بتامتازون هر 24ساعت

۲۸ هفته زدم دو دوز .اگه مشکل دیابت نداشته باشی بستری لازم نیست من بردم درمانگاه برام زدن

من تو این هفته قراره بزنم

من زدم ۲۷ هفته نه بستری نشدم

چرا باید بزنی؟
منم دکتر گفته بزنم

سوال های مرتبط

مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری