۶ پاسخ

لازمه همه بزنن؟؟

من هفته ۲۷ زدم ۶ تا بود تو دو روز زدم روزی سه تا

من ۲۹ هفته زدم دو دوز سه تایی

دختر اولم ۳۰ هفته
این یکی رو ۳۲ هفته

من ۳۳ هفته زدم دکتر خودم گفت بزن
رفتم پیش یه دکتر دیگه گفت خیلی اشتباه کردی زدی
آدم نمیدونه حرف کدوم دکتر گوش کنه هر کدومشون یه چی میگن😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

من دو دوز 3تایی 27هفته زدم ب خاطر فشار

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد