من نزدم دکترم چیزی درباره آمپول ریه نگفت
اواخر ۳۴ یا اوایل ۳۵ بود زدم
نه من اصلا نزدم چون دکترم گفت نیازی نیست
من 28 هفته زدم
۲۹ هفته
من 26 هفته زدم
متاسفانه دوبار
باعث شد خاصیت خون بندنافشون ازبین بره
من هنوز نزدم
من شب قبل ازعمل.
من هفته دیگه بعنی تو ۳۱ هفته میزنم
۳۲ هفته بستری شدم برام زدن باز قبل زایمان ک همون ۳۴ هفته ۵ روز بود زدن
ولی خب با این وجود بازم یه قل ریه ش تشکیل نشد کامل و دوتا هم اون گرفت
من نزدم
همه بایدبزنن؟
من یه دوز ۲۴ هفته
دوز دیگه ۲۸ هفته زدم
من 31هفته زدم ..هر زمان کمر درد داشتی درد داشتی حتما حتما ب دکتر بگو ک برات بنویسه بزنی
من هفته ۳۴ زدم
من ۳۰ هفته زدم
چرا من امپول زدن بهم بچم مرد ؟
من ۲۸ هفته زدم دوتا ۳ دوز
۳۲ هفته هم دکترم گفت یه ۳ دوز دیگه باید بزنی
من زدم ۳۱ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.